Contact Us

Καλέστε μας

Τηλέφ.: (215) 5300749
Κινητό : 6977411017
lastwork

Για Επιχειρήσεις

Ενημέρωση για ΚΦΑΣ
A A A
Άνοιγμα Τραπεζικού Λογαριασμού στην Κύπρο

Το κυπριακό τραπεζικό σύστημα και τα κυπριακά τραπεζικά ιδρύματα μετά τις δύσκολες μέρες του 2013 είναι πλήρως κεφαλαιοποιημένα υπό την εποπτεία της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου και Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.Μπορούν και φυσικά πρόσωπα να ανοίξουν τραπεζικό λογαριασμό στην Κύπρο, να έχουν e-banking και κάρτα αναλήψεων. Οι τράπεζες προσφέρουν διαδικτυακές υπηρεσίες (internet banking) στους πελάτες τους, υπηρεσίες με τις οποίες μπορείτε να πραγματοποιείτε συναλλαγές χωρίς την ανάγκη παρουσίας σας στο υποκατάστημα.


1.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

1. Διαβατήριο σε ισχύ (το οποίο θα φέρει, υπογραφή και φωτογραφία).

2. Αποδεικτικό Διεύθυνσης Μόνιμης Κατοικίας (Λογαριασμός Κοινής Ωφελείας) για Μόνιμους Κατοίκους Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέχρι 6 μήνες, π.χ. Ηλεκτρικού Ρεύματος, Νερού, Δημοτικών Φόρων, Κατάσταση Λογαριασμού από Τράπεζα.

3. Συστατική Επιστολή από Τράπεζα του Πραγματικού Δικαιούχου

4. Βιογραφικό Σημείωμα του Πραγματικού Δικαιούχου.

5. Πηγές εισοδήματος του Πραγματικού Δικαιούχου.

6. Προσωπική Συνέντευξη από τη Τράπεζα του Πραγματικού Δικαιούχου της Εταιρείας.

7. Έντυπα / Ερωτηματολόγιο από τη Κυπριακή Τράπεζα.

8. Όπου εφαρμόζεται καταπίστευμα υπογεγραμμένο από τον Εγγεγραμμένο Μέτοχο (που λειτουργεί ως εκπρόσωπος) και από τον Πραγματικό Δικαιούχο.

9. Ιδρυτικό και Καταστατικό Έγγραφο της Εταιρείας

10.Επίσημα Εταιρικά Πιστοποιητικά.

 
Σημ.: Όπου αφορά έγγραφα τα οποία δεν είναι πρωτότυπα τότε πρέπει απαραίτητα να είναι Πιστοποιημένα (Apostiled) / Αντίγραφα για Μετόχους / Διευθυντές / Πραγματικούς Δικαιούχους.

 

2.ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Όσον αφορά την Διαχείριση Τραπεζικού Λογαριασμού μέσω Διαδικτύου (Internet Banking) τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

1.Συμφωνία μεταξύ Πελάτη και Διαχειριστή όπου θα περιγράφεται η διαδικασία Διαχείρισης του Τραπεζικού Λογαριασμού

2.Ο Διαχειριστής πρέπει πάντοτε να ενεργεί κατόπιν γραπτών εντολών του πελάτη.

3.Ο Διαχειριστής πρέπει πάντοτε να διαθέτει όλες τις πληροφορίες που πιθανόν να ζητήσει ο πελάτης, π.χ. Μηνιαίες πληρωμές / Εισπράξεις, Τραπεζικές Καταστάσεις κ.λ.π.

call taxspirit
Καλέστε μας για ραντεβού215 5300 749
email taxspirit
Στείλτε μας e-mailinfo@taxspirit.gr
find taxspirit address
Επισκεφθείτε μαςΡ. Φεραίου 41 Πετρούπολη